De mail is veilig, de premierestitutie echt!
De mail is veilig, de premierestitutie echt!
Afgelopen vrijdag hebben wij onze brandleden een mail gestuurd over de premierestitutie van 2025, zoals in onze Algemene Ledenvergadering besloten. Om dit zo veilig mogelijk te doen zijn wij overgestapt naar een nieuw mailsysteem. In ons enthousiasme onze leden te informeren hebben we in het afronden een laatste stap vergeten: het versturen van een testmail, waarmee wij onze e-mails als 100% betrouwbaar bestempeld krijgen. Een enkele ontvanger heeft daarom een mail gekregen dat de e-mail niet voldoet aan de authenticatie eisen. Dit is nu correct in alle systemen en de meldingen komen niet meer voor.
Onze excuses voor de eventuele verwarring.

