Klacht indienen

Heeft u een klacht

Bent u het niet met ons eens? Of heeft u een andere klacht? Dan kunt u een e-mail sturen naar onze directie (directie@ovmrijnenaar.nl). Onze directie neemt dan contact met u op. Als u niet samen tot een oplossing kunt komen, kunt u altijd nog contact opnemen met het Kifid.

Wij behandelen uw klacht vlot en serieus

Elke klacht nemen wij serieus. Wij doen iedere dag ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als dit niet het geval is, neem dan contact met ons op. Wij zien een klacht als een kans om onze dienstverlening te verbeteren. Wij kunnen aan de hand van uw opmerkingen onze dienstverlening verbeteren.

Het is van belang dat u uw klacht zo volledig mogelijk omschrijft. Wat is exact uw klacht, en welke oplossing stelt u voor? Vergeet niet uw naam, adres, woonplaats en eventueel referentie- en/of polisnummer te vermelden. U kunt onze volledige klachtenprocedure hier raadplegen.

Kifid

Als u niet tot overeenstemming kunt komen met onze directie, kunt u uw klacht voorleggen aan de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), postbus 93257, 2509 AG Den Haag, telefoon 0900 355 2248 en email info@kifid.nl. De Ombudsman Financiële Dienstverlening maakt deel uit van het Kifid. Meer informatie kunt u op de internetpagina van het Kifid lezen.

Wij zijn bij het Kifid aangesloten onder nummer 300.016447 en hebben ons verplicht ons neer te leggen bij de uitspraak die het instituut doet.

Uiteraard kunt u altijd uw klacht aan de rechter voorleggen. Voordat u dit doet, is het verstandig om contact op te nemen met het Kifid. Zij helpen u graag en kunnen vaak een oplossing verzorgen.